• <a href="http://www.assolutions.be/setlang/nl" class="active">nl</a>

HR-Ondersteuning

Onze consultants gaan prat op jarenlange ervaring binnen de publieke sector en hebben daarnaast een jarenlange praktijkervaring binnen diverse disciplines. Onze senior consultants voeren dan ook op regelmatige basis tijdelijke managementopdrachten uit bij onze klanten.

Wij kunnen u volgende diensten aanbieden inzake interim-management:

  • Tijdelijk manager: Onze consultants nemen tijdelijk managementfuncties op als overbrugging van langdurige afwezigheden, in afwachting van een nieuwe aanwerving, …
  • Crisismanagement: Wij nemen tijdelijk de leiding van een organisatie - onderdeel over en sturen de organisatie en de personeelsleden actief naar de beoogde doelstellingen toe.
  • Changemanagement: Als changemanager staan wij onze klanten bij tijdens belangrijke veranderingsprocessen (bv. na een audit). Wij nemen de eindverantwoordelijkheid voor het veranderingsproces en voor de beoogde resultaten.
  • Projectmanagement: Onze projectmanagers staan onze klanten bij voor belangrijke projecten binnen de organisatie (implementatie van belangrijke software, organisatie van een front- & backoffice, …).
  • Punctuele opdrachten: Onze interimmanagers staan u als klant bij voor een heel specifiek probleem. Wij begeleiden op deze manier managementteams, decretale graden, staan evaluatoren bij tijdens evaluatiegesprekken, zetelen in beroepscommissies evaluatie, …
  • Outsourcing personeelsdienst: Onze consultants nemen de opdrachten van uw dienst HRM over van A tot Z waardoor u zich als organisatie op uw kerntaken kan concentreren.